NYC

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen på sistonde men jag har fullt upp i NY. Vi har knappt någon fritid alls och det finns så mycket att se och göra här. Dagarna bara flygger  förbi. Vi har hunnit med mycket, vi har varit på toppen av the empire of state building (night time), varit på Times Square(day&night time), shoppat på 5th avenue. Vi har varit på ett  stort mall med 3 våningar och macy's(en jätte stor affär med typ alla märkes kläder), vi har spelat american fotball och baseball. Vi har haft några "lektioner" en om amerikansk historia och en om olika scenarios. Jag är tvungen att använda datorerna som finns i loungen, oh just det dom har en star bucks på univeritetet vi bor på hur konstigt är inte det. Ja har blivit jätte bra kompisar med Mads(utbytesstudenten som jag ska bo med), Michelle från Danmark, Sunway från Norge(Solvieg) vi kallar bara henne Sunway, Juliette från Holland m.m. haha jag kommer kanppt ihåg vad någon heter hahha. Ah ja... bilder kommer upp snart, förmodligen när jag kommer till San Diego.

Kommentarer
Postat av: Rebeckham

kikar in :)

2011-08-16 @ 06:12:47
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Spännande att vara utbytesstudent i NY! :D

2011-08-16 @ 06:27:24
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: bella

följ gärna min blogg :)!

2011-08-16 @ 06:45:37
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Hanna.E

Vill också åka till NY!!! Du verkar ha det riktigt bra! Hoppas på några bilder när du kommer till San Diego:) /Solen tar ändå..

2011-08-16 @ 08:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0