DEN BÄSTA PLACERINGEN NÅNSIN!!

Jag har blivit placerad i SOLIGA OCH VARMA San Diego Kalifornien, jag ska bo oss en ensamstående pappa som heter Rod.  Han jobbar deltid som kiropraktor och är även Student Services Supervisor för organisationen FTW. Huset är ganska stor det finns 4 badrum, haha i Sverige så brukar det oftast bara finnas 2 st. Det bästa av allt är att det finns en POOL, perfekt i Kalifornien. Jag kommer att bo med en utbytesstudent från Danmark som heter Mads, jag har snackat lite med honom på facebook han verkar as schysst.

Här är lite bilder på San Diego


Kommentarer
Postat av: Ellen

åh, du anar inte vilken tur du har, San Diego är helt underbart! jag åkte San Fransisco - Monterey - San Simeon - L.A - Las Vegas - San Diego i februari, och San Diego är helt klart min favoritstad. Det går inte att beskriva! Jag är helt klart bestämd på att åka hösten 2013, då jag gått ut ettan. Skulle verkligen uppskatta om du kontaktade mig via min mejl ([email protected]) och berätta allt du upplever från staden jag saknar! Ha det riktigt bra, jag önskar att jag var i dina skor.

2011-07-14 @ 20:41:09
URL: http://ellenlifestyle.devote.se
Postat av: Marcus

Oh så kul:) ja det tycker jag absolut att du ska göra!

Självklart så kan mejla dej om ALLT jag upplever:). Haha det förstår jag det skulle jag oxå varit:P

2011-07-17 @ 22:53:21
URL: http://marcusintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0