1st School Day

Så här var min första skoldag, det känndes ganska konstigt efter ett långt sommarlov att vara tillbaka i skolan. Det gick väl ganska bra, eftersom skolan är så stor så är det lite svårare att få kontakt med folk men jag pratade ändå men en hel del folk. Det regnade hahah kan ni tänka er första skoldagen och det regnar, det har inte regnat någon gång sen jag kom hit. Vi fick  köa upp i alfabetisk-ordning och så klart så stod jag och Mads i fel kö och plus så var det på fel sida av skolan. Vi fick stå i kö ungefär 45-60 min så vi missade 1 period, men första dagen var ganska lång tråkig för vi gick bara igenom "syllabus" och "student handbook" om och om igen. Så här se mitt schema ut:
1 period photography , 2 period english, 3 period geometry, 4 period PE, Advisory (tid för att göra läxor), Lunch , 5 period theatre, 6 period world history. Jag börjar 7:30 och slutar 14:14

Kommentarer
Postat av: Isabella

Vad kul att veta att det finns fler vårt avlånga land i Kalifornien :)

2011-09-11 @ 02:54:15
URL: http://sensuellaisabella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0