San Diego Down Town

Igår tog Rod med mej och Mads till Down Town. Vi besökte ett mall som heter Horton Plazza, efter det gick vi till någon kännd choklad affär/caffé och åt en hot fudge sundae, en av dom bättre jag har ätit den var jätte god. Sen gick vi runt ett tag och lite senare åt vi chicken wings på Hooters. Det var ungefär det vi hann med...
Som ni kan se så är det många våningar och alla affärer är huller om buller



Sockervaddsmaskin haha så amerikanskt


En av dom första byggnaderna i Down Town och det roligaste av allt är att det var ett horhus och dom stod ute på balkongen för att få kunder... hahhahaha

Cholkald affären/Caffét som jag pratade om..

hot fudge sundae

Så amerikanskt

Hooters


Jag o Mads med Hooters tjejerna







Kommentarer
Postat av: Solveig

I like your blog Marcus, especially the pictures :D and we have to talk soon!!

2011-09-03 @ 17:51:42
URL: http://www.kskinusa.wordpress.com
Postat av: matilda a

hej måste säga att glassen inte såg så dålig ut fast den godaste finns ju i brighton du vet med popcorn fint ska det va :D

2011-09-03 @ 17:53:36
Postat av: Hanna

Ser ju gaaalet härligt ut! Och bilderna från NY. Får längta i 9 månader innan jag får uppleva det! Sverige känns så himla dött helt plötsligt...



Snygg blogg design :D

2011-09-04 @ 19:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0