Last Day at Henry:(

Eftersom Rod fick ett nytt jobb för en annan organisation så sa depatment of state att vi inte kunde bo kvar där. Så vi var tvungna att flytta vi fick två alternativ, 1. gå på mission bay high school (typ 15 min ifrån var Rod bor) och vi var tvungna att bytta host familh med, det verkade vara jätte häftigt skolan låg precis vid stranden, man kunde till och med surfa på PE. Den ända nackdelen var att den skolan är ganska getto. 2. Flytta till Bloomington, Minnesota 5-10 min från Mall of America, vilket är USA störst köpcenter. Vi valde att flytta till Minnesota, vi tänkte att det var ju bara 3 månader kvar, så varför inte se något annat och se mer av USA. Så nu går vi på Jefferson High school, vi trivs jätte bra. här kommer några av bilderna av den sista dagen på Patrick Henry. Folk hade bakat cupcakes och på lunchen beställde en av våra kompisar Pizza Hut till oss. Och dessutom så var det reprally. Jag kommer sakna alla jätte mycket.

Jag, Sole och Mads

Savannah, jag och Morgan

Jag och Lesslie

Mads, Bobby Elijah, McKenna och jag

Jag och Noelle

Jag och Jenny

Jag, Aroura och Mads

Alise och jag

Haley och jag

Jag, KD och Mads

Cassie och Jag

Mads, Sam & jag

Jag och Gwen

Kathryn och Jag

Jag & Tiana

Dian och jag

KD, jag och Katlin

Olivia


Tia och Robin

Keani

McKenna

Brianna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0