Halloween

Mads och jag var i en ganska stor halloween affär, dom hade jätte mycket att välja på, och mycket saker som man aldrig hade sätt innan. Det var allt från saker från skräk filmer till Bloody Mary speglar( jag tror att hon heter svarta madamm på svenska? är inte helt 100). Ja utbudet är helt annorlunda här om man jämför med i Sverige. Jag gillar att det är större med halloween i USA och folk som spökar ut sina hem.






Så här såg vi ut på halloween,jag och Mads var zombies, Jonathan var sej själv? haha eftersom han spelar football, vi gick trick or treating. Vi fick rätt så mycket godis. Vi gjorde det mest bara för att ha gjort det.


Kommentarer
Postat av: amanda welander

hej på dej marcus! du åker ju med sts vilket jag också troligen kommer göra nästa eller nästnästa år. jag tänkte fråga, du önskade ju delstater men även om man önskar delstater kan det ju faktiskt bli så att man hamnar i någon "håla".. det jag tänkte var: skrev du i ditt brev att du ville hamna i en större stad eller liknande, kanske gå på en större skola med mera eftersom du hamnade i san diego? :) anpassar de familj efter intressen etc? jag är nämligen väldigt rädd att hamna i en håla, eller på landbygden..

tacksam flr svar och jättegärna svar via mail.

hoppas du har det bra där borta, blir så avundsjuk på dej som fått sån kanon plats ;)

hälsningar amanda

2011-11-06 @ 11:27:53
Postat av: Nina

Saknar dig mackan!! Look like you are having a wonderful time!! kram NINA <3

2011-11-15 @ 22:46:24
URL: http://ninaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0