Random Pictures

Här är några random foton på saker som har hänt dom senaste dagarna

Var tvungen att ta någon spruta för dom hade tydligen infört nån ny lag i Cali att man var tvungen att ta den sprutan. Och titta vad jag och Mads fick när vi tog sprutan "free iceream" jeej, haha så amerikanskt hahaha.


På bion


Jag och Mads med med våra redvines..

Mads

Hollister, min favorit affär. Vet inte hur mycket pengar jag har spenderat där... haha

Abercrombie&Fitch en annan favorit affär men Abercromibe äger Hollister så dom har liknande kläder

Fashion Valley, ett köpcentrum jag och Mads var på för några dagar sedan, . Men det är 15 min från var vi bor så det var första gången vi var där vi brukar annars åka till Parkway Plazza för det är typ 5 min.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0